niedziela, 2 grudnia 2012

Nowości!

  Hello! Jak na fankę legginsów przystało do mojej szafy zostały zaproszone nowe dwie pary. Pierwsze dorwałam u "Brzozowska Fashion". Cenię jej rzeczy ze względu na wykonanie. Są bardzo wygodne i ładne ^^. Nad drugimi trochę się zastanawiałam, ale w końcu zdecydowałam się na ich zakup. Póki co jestem zadowolona.
 Podczas, gdy byłyśmy z przyjaciółką w showroom'ie musiałyśmy sobie coś kupić (jakże mogłoby być inaczej :p). Nasze serca oddałyśmy wisiorkom. Miłego oglądania! Papa :*






naszyjnik-madewithlove.blogspot.com
legginsy-brzozowska fashion (city),h&m (flower)

2 komentarze:

  1. świetne legginsy! :)

    zapraszam na konkurs na moim blogu - do wygrania dowolny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z mespeel leginsy są boskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)