piątek, 12 października 2012

"Birds" Authentic Ca Pack

   "Birds" Authentic Ca Pack- inaczej mówiąc kolekcja wymarzona jak dla mnie.
Ostatnio szperając po internecie natknęłam się na takowe buciki. Już od dawna marzę o Vans'ach i mam nadzieję, że w krótce (może na wiosnę?) uda mi się je spełnić.
     Vans California wypuściło nową kolekcje jesień/zima 2012 o nazwie "Birds" Authentic Ca Pack.
Są dwie odmiany kolorystyczne: zielona i niebieska. Niestety póki co będą dostępne tylko w wybranych sklepach Vans California, więc mogę sobie tylko o nich pomarzyć :/.
    Jak dla mnie są cudowne. Te ptaki dodają im takiego uroku, że aaa...  Dobra zaczynam pisać bzdury :).
Co o nich sądzicie? Czy tak jak mnie przypadły Wam one do gustu? Dajcie znać. Pa pa :*




 
zdjęcia pochodzą ze strony: http://www.czytajniepytaj.pl/fashion/birds-authentic-ca-pack-vans-california-1035.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)