poniedziałek, 15 października 2012

Butów nigdy za wiele.

   Nie wiem czemu, ale gdy przychodzi o wybór butów na jesień i zimę to na pierwszym miejscu znajdują się u mnie botki a'la Martensy. BARDZO w moim stylu. Z racji tego, że Martensy są drogie i (podobno) niewygodne zastępuje sobie je różnymi kopiami.
  Tym razem pora na prześliczne niebieskie botki na jesień marki Wishot. Cudowne i bardzooo wygodne :). Pierwszy raz zobaczyłam je w wakacje, na zakupach z przyjaciółką. No, ale kto myśli o buciorach w lipcu? Prawda?
   No cóż... Kiedyś tam się zakochałam, więc teraz miło mi, że goszczą w mojej szafie :). Jestem z nich w 100% zadowolona.
Co o nich sądzicie? Buziaki :*




 
 


buty- wishot



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)