środa, 10 października 2012

FANCY HEART

   Ale dzisiaj mi dobrze. Nie ma na jutro żadnych zadań ani nauki. Fajnie jakby było tak na co dzień. A teraz coś smutniejszego... Czy Wy też zauważyliście jak szybko zbliża się zima? Bo ja strasznie to odczuwam. Wstaję rano jest mi zimno. Wracam i znowu mi zimno. Zdecydowanie źle to na mnie wpływa. No cóż... trzeba będzie się przyzwyczaić.
  Przejdę do stroju, który wybrałam chyba jakiś tydzień temu. Rano, przed wyjściem miałam trochę czasu i po prostu musiałam wyjść zrobić sobie zdjęcia (fotograf chwilowo nieosiągalny-trzeba sobie radzić samemu :p). Gdy zobaczyłam to pole takie ładne, inne niż zwykle. Magiczne.
   Czas wyciągnąć cieplejsze rzeczy, więc oto przed Wami sweterek (na razie cienki) z napisem FANCY HEART-fantazyjne serduszko. Do następnego! ;*













bluzka-bershka
kot z zezem (Salomon)-mój kot
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)