środa, 17 października 2012

Pastelowy sweterek z cekinami.


    Niedawno miałam okazje ubrać parę nowości, które pokazałam w zeszłym poście. Nie wiem czemu ale najpierw tęskniłam za latem, a teraz jak znowu jest trochę cieplej chcę zimę. Nie pojmuje mojej zmiany nastrojów. Tylko ja tak mam czy Wy też?
   Gdy zobaczyłam ten sweterek w sklepie uznałam, że stworzyli go dla mnie. Od razu mi się spodobał. Ten jego pastelowy kolorek  i mieniące się cekiny (cenię takie różne ciekawe detale).
Połączyłam go z cieplutkim płaszczo-swetrem z futerkiem w kapturze. Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ulubionych legginsów galaxy. Coś za często je wybieram... No trudno. Jak dla mnie pasują do wszystkiego!
   Wy też nie możecie doczekać się zimy i wszystkiego co z tym związane :)? Narazie :>







płaszczyk-no name
sweter-ann christine
legginsy-brzozowska fashion
buty-mc arthur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)