poniedziałek, 24 września 2012

Bluzka w kolorowe kwadraciki.

Witam!
 
    Mam dla Was z sobotni outfit'em. Dla mnie sobota to najbardziej zabiegany dzień w tygodniu. Od rana (kiedy oczywiście się już wyśpię) cały dzień coś robię. Tu jedziemy zrobić spożywcze zakupy, potem rozpakowywanie gotowanie no i przyjemności (jakiś wypadzik na miasto). No i nie mogę zapomnieć, że jestem posiadaczką czterech kotów i psa. Nie ma czasu na nudę.
   W taki pod pewnym względem wyjątkowym dniu postawiłam na mój nowy zakup (który mogliście już zobaczyć w TYM poście), czyli luźną koszulkę. Dodałam niebieską koszulę i jak zwykle moje ukochane czarne legginsy.
  Co o tym sądzicie? Do następnego! Papa:)
 
 

 

 

 

 

 

 

bluzka-reserved
koszula-new yorker+diy
legginsy-new yorker
trampki-converse
zegarek-swatch
torebka-camaieu
bransoletki-handmade,glitter
 
Ikar jedzący trawę :>.
 
Ps.Wybaczcie, jeśli irytuje Was, że prawie na końcu każdego posta dodaję zdjęcie kota, no ale cóż...lubię zarażać ludzi moimi pasjami :).
 
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)