niedziela, 9 września 2012

Obsiadły mnie ptaszki.

Hej!
   Kolejny "wygrzebany" outfit. Gdy robiłam te zdjęcia pogoda nie była po mojej stronie. Padał deszcz i nie było ani trochę słoneczka, więc musiałam szybko sobie poradzić. Na szczęście się udało i efekt możecie zobaczyć na zdjęciach.
   Przejdę do stroju. Bardzo lubię okrągłe kołnierzyki, dlatego ta bluzka jest jedną z moich ulubionych. Wzór w ptaszki (chyba wróble :p) i to, że jest przeźroczysta dodają jej uroku. Pod spód czerwona koszulka pasująca kolorystycznie do dziobów ptaków. Kolorowe dodatki (buty,torebka) i proszę, strój skompletowany. Co o nim sądzicie? Lubicie ciuchy w małe wzory?
 
 
 

 

 

 

 

 
 
bluzka-TK Max
top-H&M
legginsy-New Yorker
trampki-Auchan
torebka-no name
zegarek-Promod
naszyjnik-allegro
                                                                  Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)