poniedziałek, 17 września 2012

Kolorowe ozdóbki handmade- BRANSOLETKI

     Witam!

     Moje przyjaciółki podsunęły mi pomysł na tego typu wpisy.
     Zrobię serię postów o (mojej) biżuterii wykonanej własnoręcznie. Na pierwszy ogień pójdą bransoletki. W następnych postach pokażę między innymi: zawieszki, naszyjniki, kolczyki i inne (muszę zobaczyć czy w ogóle mam coś jeszcze do pokazania :p).
    Wiem, że nie będą to wpisy o modzie, ale mam nadzieję, że też Wam się spodobają :). Jeśli któraś z tych rzeczy Was zaciekawiła i chcielibyście zobaczyć jak się takową robi dajcie znać w komentarzach (na taką prośbę zrobię tutorial).
    Trzymajcie się! Papa:)







Moja ulubiona (chyba się domyślacie dlaczego :p):


Mały  bonusik- jak zwykle ciekawskie kotki nie mogły się nie wtrącić.



Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)