wtorek, 4 września 2012

Palmiarnia w Gliwicach.

 

 
Hej!
 
   W ostatnim poście obiecałam pokazać Wam Palmiarnię w Gliwicach. Dzisiaj właśnie niej poświęcony będzie post.
   Bardzo, ale to naprawdę bardzo zauroczyło mnie to miejsce. Wszędzie zielono, brązowo i pięknie. Czułam się jakby byłam w dżungli. Dla dopełnienia klimatu słychać było ćwierkające papużki.:)
  Na samej górze budynku, gdy już się obejdzie całą palmiarnię jest kawiarnia, w której zjedliśmy pyszną, ciepła szarlotkę z lodami. Mniam!
  Jeżeli nie macie pomysłu, gdzie się wybrać w niekoniecznie słoneczny dzień polecam tą Palmiarnie. Na pewno nie będziecie żałować. Moje słowa tak dobrze nie opiszą tego miejsca. Zapraszam do zobaczenia samemu!
  Coś dużo tych zdjęć... :)
 
 
 

 

 

 

 

 

 




 


 


 

 


 
 

Dobra zdjęcie zrobione, ale jak ja teraz stąd wyjdę?...
 

 

  Bye!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)