piątek, 7 września 2012

Bluzka w samochody+różowe szorty.

Hey!
 
   No to mamy pierwszy tydzień szkoły za sobą. Chodzimy dopiero parę dni, a ja się czuje jakby minęły dwa miesiące! Mam dość tej rutyny. Dobra koniec narzekania.
  Wprawdzie pogoda już nas tak nie rozpieszcza, ale postanowiłam stworzyć letni, przyjemny zestaw. Cały strój opiera się na nowej bluzce z ostatniego postu. Bardzo mi się podoba, ponieważ przypomina mi kolekcję Prady wiosna/lato 2012. Lubie takie kolorowe i na luzie zestawy. Czuje się w nich świetnie. W 100%  mój styl.
  Podoba Wam się? Jakie stroje Wy preferujecie?











bluzka- orsay.com
spodenki-orsay
sandały-CCC
zegarek-swatch
bransoletki-ebay
naszyjnik-allegro
 
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)