wtorek, 11 września 2012

Koronka i Khaki.

Hej!
   Dobrze, że lato cały czas przy nas jest. Można wygrzewać się w słoneczku i nie martwić się o zakładanie zbędnych warstw na siebie. Niestety podobno od jura nie ma być już tak ładnie jak do tej pory.
   Korzystając z ostatnich podrygów lata wybrałam krótkie spodenki, które uwielbiam w tej porze roku. Dodałam uniwersalna koronkową bluzkę i koszulę w kolorze khaki (mały wstęp do jesieni). Nie kombinowałam za bardzo, gdyż głównym daniem miały być neonowe pomarańczowe buty Reebok. Przypominają mi trochę sneakersy, chociaż nie posiadają koturny (gdy by tak było pewnie zabiłam bym się po dwóch krokach :p).
   Dajcie znać czy zestaw przypadł Wam do gustu czy raczej nie. Pozdrawiam!







 



 


 
 
koszula- New Yorker
bluzka-Preety Girl
spodenki-sh
buty-reebok
zegarek-allegro
naszyjnik -no name
kolczyki, bransoletka- handmade
torebka-camaieu
 Bye!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)