niedziela, 16 września 2012

New in! :)

Witam!
 
   Dopiero teraz znalazłam chwilkę czasu, więc piszę do Was.
   Dzisiaj przychodzę z nowościami. Kołnierzyk (na, który polowałam odkąd tylko go zobaczyłam), naszyjnik (który kupiłyśmy sobie z mama "na współkę"), parę bluzek (dwa zwykłe podkoszulki i jedna kolorowa), sweter i wiśniowa kurtka (podobno moja mama pokazywała mi ją już rok wcześniej i mi się nie podobała, a teraz jest w sam raz! Zadziwia mnie jak ten mój gust z roku na rok się zmienia.).
  Enjoy! Paap!
 
 

 

 

Pani Gąsienica pięknie pozowała do zdjęć.  :)
sweter-cubus
naszyjnik-cropp town
kołnierzyk,podkoszuki-h&m
kolorowa bluzka-reserved
kurtka- po mamie
gąsienica- jakaś gąsienica ( :p )
Bye!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)