poniedziałek, 10 września 2012

Legginsy galaxy ze sportowym akcentem.

Witam ponownie!
 
      Dzisiaj bardzo pozytywny post. W dzień kiedy robiłam te zdjęcia miałam straszny zaciesz (nawet nie wiem dlaczego) i banan nie chciał zejść mi z twarzy, co zresztą widać na zdjęciach.
     Od pewnego czasu podobają mi się wzory niczym z kosmosu, tzw. galaxy. Wreszcie na swoją premierę doczekały się wymarzone legginsy w takim też motywie. Gdy tylko zobaczyłam ich zdjęcie zakochałam się. Hmm... pomyślicie zakochać się w ubraniu... dziwne. No, ale tak to możliwe (pewnie i wy tak często macie?).
     Długo zastanawiałam się do czego mam ubrać takie kolorowe spodnie. Po trwających przemyśleniach (których skutkami były chaos i pogniecione ubrania w całym pokoju) wybrałam koszulkę w kolorze wina (ponoć modną w tym sezonie) i dorzuciłam sportowy akcencik- granatową bejsbolówkę.  Jak już idziemy na całość to pomyślałam czemu nie dodać by jeszcze kolorowych trampek, złotego zegarka i długich kolczyków? Misja zakończona powodzeniem. Strój dnia skompletowany. Uff.
   Co sądzicie o tym zestawie? Macie jakieś "szalono-dziwno-fantastyczne" ciuszki? Chętnie zobaczę. Pochwalcie się. Miłego wieczoru!














legginsy-BRZOZOWSKA
bluzka- Stradivarius
podkoszulka- reserved
bejsbolówka- allegro
buty- Auchan
bransoletka-ebay
zegarek-promod
kolczyki-Gllitter

Przez przypadek popatrzyłam w niebo i zobaczyłam ten przepiękny widok. Ach..musiałam zrobić jemu zdjęcie.

Bye!

2 komentarze:

  1. Jestem tu całkiem z przypadku, z wyszukiwarki. Weszłam tylko dlatego, że... jesteś śliczna, urzekający typ urody :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)