czwartek, 6 września 2012

Nowości: kolce, królik, samochody i inne.

Hej!
      Z tym postem czaiłam się już od tygodnia co najmniej. W końcu udało mi się go dodać :).
     Tym razem przychodzę do was z nowościami. Nie jestem osobą, która robi spontaniczne zakupy przez internet. Zanim kliknę "Kup" chyba ze sto razy się zastanowię, policzę i tak dalej. Dlatego przeważnie jestem bardzo zadowolona z zakupionych rzeczy. Tak tez jest tym razem.
Naszyjnik i bransoletkę złote kolce kupiłam sobie do kompletu, gdyż uznałam że prawie w ogóle nie mam biżuterii w kolorze złotym.
Drewniane bransoletki z wizerunkami świętych musiałam po prostu kupić, gdy zobaczyłam je w niskiej cenie i wielu kolorach na ebay'u. Już wcześniej miałam parę i mianowałam je najlepszymi bransoletkami jakie mam.
Ostatnio zaczęłam przejawiać sympatie do królików. Hmm... Nie wiem czemu. No, więc jest obudowa.
Bluzkę w samochody zamówiłam, dlatego że kojarzy mi się z kolekcją Prady, w której zresztą się zakochałam.
 To by było na tyle. Co Wam się najbardziej podoba? Jakie macie nowości w swoich szafach itp? Czekam na odpowiedzi :).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
naszyjnik, bransoletka, obudowa-allegro
drewniane bransoletki- ebay
bluzka- orsay.com
 
Podziękowania dla Bazyla, który pomagał mi robić zdjęcia :).

Bye!


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdą wyrażoną opinię na moim blogu. Odwiedzam każdego kto skomentował lub zaobserwował moją stronę :)